A tartalom kincset ér!

tartalomgyártás Kép forrása: Pixabay.com

Míg korábban elég volt “csak” jelen lenni a fontosabb platformokon, ma már akkora a verseny, és olyan telített a mezőny, hogy bizony nagyon ki kell tűnni a tömegből ahhoz, hogy valóban eljuss a célközönségedhez a nagy zaj közepette.

Ezt pedig semmi mással nem tudod megtenni, mint hogy a megfelelő oldalakon kiváló, értékes és hasznos tartalmakat szolgáltatsz. Hogy hogyan és miként tedd ezt, mutatjuk is!

Ne csak valamit posztolj, posztolj tartalmat!

Hányszor fordult már elő veled, hogy tudtad, illene már posztolnod, de vagy gőzöd sem volt, hogy mit, vagy csak simán nem tudtad a megfelelő formába önteni? Ha még mindig ezzel küzdesz, akkor a Klikkmarketing tartalomgyártási szolgáltatása ideális lehet a számodra, hiszen mind a közösségi oldalakra, mind pedig a blogodra készített tartalmakkal nagyot tudnak lendíteni az akár stagnáló marketingtevékenységeden.

Persze a tartalomgyártás itt nem állhat meg, hiszen folyamatosan jönnek az új platformok, így többek között érdemes azon is elgondolkoznod, hogy megvesd a lábadat az új őrületen, a TikTokon!

Hogy én posztoljak TikTokon?

Könnyen lehet, hogy te is hasonlóképp reagálsz, és talán azt hiszed, hogy a vállalkozásod számára derogáló ez a terep. Azonban gondolj csak vissza azokra az időkre, amikor a Facebook vagy épp az Insta volt “ciki”!

A TikTok ugyanis rohamtempóban nő, folyamatosan dönti a felhasználói rekordokat, így vétek lenne kihagyni egy ilyen nagyszámú közönséget, ahol ráadásul különleges szabályok is érvényesülnek!

A tagok ugyanis érdeklődési körüknek megfelelően kapják a feedjükre a tartalmat, így nem is muszáj követniük téged ahhoz, hogy eljuss hozzájuk.

Persze nem olyan könnyű a helyzet, hiszen pár másodpercben kell olyan tartalmat villantanod, hogy megragadd a figyelmüket, hogy felkeltsd az érdeklődésüket. Szerencsére, ha ütős és hasznos videókat gyártasz, akkor erre megvan minden esélyed, hiszen a felkapott videók rengeteg embert elérnek!

Nem csupán vicces videók léteznek!

Fontos észben tartani, hogy a fiatalok mellett egyre több, az idősebb generációhoz tartozó ember használja ismeretszerzésre ezt a terepet, így sokan egy-egy termék vagy szolgáltatás iránt is itt érdeklődnek.

És itt jössz te a képbe, hiszen ha informatív, bizalomgerjesztő és jó hangulatú videókat gyártasz, akkor azzal nagyban bővíteni tudod a célközönséged méretét, és végülis ez a cél a közösségi platformokkal!

A közönség imádja a kihívásokat!

Mindig akadnak felkapott trendek és kihívások, amelyek egy-egy brandhez, termékhez kapcsolódnak. Ezek rohamtempóban terjednek a TikTokon, és ha még a felhasználók előnyét is szolgálja, akkor garantált a win-win helyzet! Éppen ezért nem is kell ahhoz több ezres követőtáborral rendelkezned, hogy ilyesmibe belevágj, hiszen ha jól csinálod, hamar virálissá válik, és máris ott fog virítani a hatalmas követőszám a TikTok profilodon!

Ha nem tudod, hogyan vágj neki ennek a kalandos és izgalmakat rejtő feladatnak, keresd bátran a Klikkmarketing csapatát!

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)