Ma már egyre több vállalkozás szembesül az online kereskedelem világának gyors változásával és a digitalizáció folyamataival, ezért a cég saját, jól felfogott érdeke, hogy megtalálja azokat a modern eszközöket, amelyek segítségével az élbolyban tudnak maradni.
Vállalatirányítási rendszer
Az egyik ilyen eszköz maga a vállalatirányítási rendszer, amit szokás ERP rendszernek is hívni. Több cég is foglalkozik vállalatirányítási szoftver fejlesztésével, például a D4S is.
A szoftverfejlesztők időről időre előrukkolnak újabb beállításokkal, funkciókkal, az egyik ilyen a webshop integráció: az ERP rendszert össze tudod kötni a webshopoddal, így egy felületen, valós időben láthatod a raktárkészletedet, illetve az általad felépített teljes webshopos struktúrát egy az egyben át tudod emelni a vállalatirányítási szoftverbe.
Ezt egyszer kell megtenned néhány rövid beállítás megadásával, onnantól fogva folyamatosan szinkronizálódnak az adatok.
Az integráció előnyei
Ha mindez még nem győzött meg, lássunk néhány további, illetve részletesebb példát, miért jó, hogyha az integráció létrejön:
1. Az üzleti folyamatok egységesítése
Az integráció lehetővé teszi az összes fontos üzleti folyamat (többek között: rendeléskezelés, készletkezelés, pénzügyek) összekötését. Ennek eredményeként céged sokkal hatékonyabbá válik, és a munkatársak termelékenységét is növelni tudod.
2. Valós idejű adatok
Az ERP program és webshop összekapcsolása lehetővé teszi a valós idejű adatelérés és friss információk gyors cseréjét a rendszerek között. Ennek köszönhetően gyorsabban lehet dönteni, illetve ezeket a döntéseket pontosabb információk alapján hozhatod meg, mindez természetesen hozzájárul az eredményesebb vállalatirányításhoz, stratégiaalkotáshoz.
3. Automatizált rendelésfeldolgozás
Az integráció lehetővé teszi a rendelésfeldolgozás automatizálását, amely csökkenti a hibalehetőségeket és növeli a munkaidő hatékonyságát. Ráadásul a gyorsabb rendelésfeldolgozás növeli a vásárlói elégedettséget is.
Ügyfelek jobb kiszolgálása
A két rendszer összekapcsolását sok mindenre fel lehet használni, például arra is, hogy személyre szabhatod a vásárlói élményt: pontosan megismerheted vevőid preferenciáit vagy a vásárlói szokásait, amelynek eredményeképpen személyre szabott ajánlatokat és promóciókat kínálhatsz a számukra.
A GDPR szabályokat betartva egy sor vásárlói adatra is szert tehetsz, amely segít neked az aktuális trendeket beazonosítani vagy felismerni, melyek az új érdeklődési területek, és ezáltal gyorsabban fogsz tudni reagálni a piaci változásokra.
Ebben a cikkben hoztunk néhány példát arra, miért érdemes összekapcsolni a webshopot és a vállalatirányítási szoftvert. Ezek az integrált rendszerek nemcsak hatékonyabbá teszik a vállalatok működését, de segítenek az üzleti célok elérésében és a versenyképesség növelésében is.
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)